GEO vs. SEO: Γιατί η AI δεν διαβάζει λέξεις, αλλά "Ταυτότητες"
Καλώς ήρθατε στο Generative Engine Optimization (GEO). Δείτε τεχνικά πώς η AI αποφασίζει αν θα σας αναφέρει ή αν θα σας αγνοήσει.
Καλώς ήρθατε στο Generative Engine Optimization (GEO). Δείτε τεχνικά πώς η AI αποφασίζει αν θα σας αναφέρει ή αν θα σας αγνοήσει.
Στην Ελλάδα, όπου οι προϋπολογισμοί είναι σφιχτοί, κάθε ευρώ πρέπει να λειτουργεί ως επένδυση, όχι ως σπατάλη. Πολλές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ) αποτυγχάνουν, όχι γιατί δεν ξοδεύουν, αλλά γιατί δεν μετρούν σωστά.
Ως εταιρεία υψηλής ανάπτυξης, επενδύετε σε λύσεις που οδηγούν σε απτά αποτελέσματα και όχι σε χρονοβόρα έργα πληροφορικής. Έχουμε ήδη συζητήσει το εκθετικό ROI (Article 1) και την αύξηση πωλήσεων 24/7 (Article 2), αλλά ένα κρίσιμο ερώτημα παραμένει: Πόσο σύνθετη είναι η εφαρμογή;
Κάθε επιχείρηση υψηλής ανάπτυξης επενδύει χρόνο και χρήμα για να φέρει επισκέπτες στην ιστοσελίδα της. Ωστόσο, αναρωτηθείτε: Πόσες δυνητικές ευκαιρίες πωλήσεων χάνονται επειδή ένας πελάτης επισκέφθηκε τη σελίδα σας στις 9 μ.μ. ή τα Σαββατοκύριακα, βρίσκοντας μόνο μια στατική φόρμα επικοινωνίας;
Ακολουθεί μια ανάλυση του γιατί η αντικατάσταση της επόμενης πρόσληψης με Συνομιλητική Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) προσφέρει εκθετικά υψηλότερο ROI για οργανισμούς που είναι έτοιμοι να κλιμακωθούν.
Κάθε επιχείρηση υψηλής ανάπτυξης χρειάζεται κλιμάκωση χωρίς το οικονομικό βάρος των προσλήψεων. Το AI Chatbot είναι η στρατηγική επένδυση που μετατρέπει το κόστος υποστήριξης σε πηγή κέρδους 24/7. Αυτή η τριλογία άρθρων σας καθοδηγεί από την οικονομική αιτιολόγηση έως την απρόσκοπτη εφαρμογή.
Ξεχάστε όλα όσα νομίζατε ότι ξέρατε για την παραδοσιακή Τεχνητή Νοημοσύνη. Για χρόνια, η Τεχνητή Νοημοσύνη ήταν ο έξυπνος αναλυτής. Σκεφτείτε την ως τον υπερέξυπνο βιβλιοθηκάριο που μπορεί να σας πει τα πάντα για τα υπάρχοντα βιβλία. Ανεκτίμητο, σωστά; Απολύτως.
Μια μελέτη σκοπιμότητας είναι μια ανάλυση που λαμβάνει υπόψη όλους τους σχετικούς παράγοντες ενός έργου - συμπεριλαμβανομένων οικονομικών, τεχνικών, νομικών και προγραμματιστικών παραγόντων - για να διαπιστώσει την πιθανότητα επιτυχούς ολοκλήρωσης του έργου.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αλλάζοντας θεμελιωδώς τον τρόπο λειτουργίας και παροχής αξίας στους πελάτες.
Με όλον αυτόν τον θόρυβο που έχει δημιουργηθεί με το e-λιανικό, αισθανθήκαμε την ανάγκη να ενημερώσουμε τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα ηλ. κατάστημα, για τις παγίδες που κρύβονται πίσω από πολλές διαφημιστικές καταχωρήσεις σχετικά με το πρόγραμμα.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν και παραμένει ένα από τα καλύτερα κανάλια για την προώθηση της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο. Περίπου 3,96 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν ήδη τα social media και αυτός ο τεράστιος αριθμός αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού.
Η COVID-19 έχει χαρακτηριστεί παγκόσμια πανδημία και έχει πρωτοφανή επίδραση στους ανθρώπους και στην οικονομία μας γενικότερα. Οι καιροί είναι αβέβαιοι και ενώ δεν έχουμε όλες τις απαντήσεις, κάνουμε ό, τι μπορούμε για να προσφέρουμε καθοδήγηση στους πελάτες και τις μικρές επιχειρήσεις μας.
Μια σελίδα προορισμού αναφέρεται σε μια σελίδα σε έναν ιστότοπο στον οποίο ο επισκέπτης κατευθύνεται μέσω ενός εξωτερικού συνδέσμου, συνήθως μίας διαφήμισης και περιέχει συγκεκριμένο περιεχόμενο και λειτουργικότητα για να επιτύχει το στόχο της.
Σύμφωνα με μια μελέτη, το 40% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων δήλωσε ότι η καμπάνια των διαφημίσεών τους στη Google Ads δεν απέφερε κανέναν πιθανό πελάτη (lead). Ενώ ένα επιπλέον 33% των ιδιοκτητών επιχειρήσεων σημείωσε ότι αυτές οι καμπάνιες παρήγαγαν πολύ λίγους πιθανούς πελάτες.
Το Cloud computing είναι η κατ'απαίτηση (on-demand) διαθεσιμότητα των πόρων ενός συστήματος υπολογιστών, ιδιαίτερα η αποθήκευση δεδομένων και η υπολογιστική ισχύς.
Στη ψηφιακή εποχή, το διαδίκτυο έχει μεταβάλει βαθιά τον τρόπο που δραστηριοποιούμαστε επιχειρηματικά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς προτιμούμε απλούς και βολικούς τρόπους να αγοράσουμε προϊόντα ή μια υπηρεσία.
Δεδομένου ότι οι ιστοσελίδες στο διαδίκτυο είναι εκατομμύρια, συνηθίζουμε να τις θεωρούμε δεδομένες και συνήθως δεν λαμβάνουμε υπόψη τα βήματα που οδήγησαν στη δημιουργία ενός συγκεκριμένου ιστότοπου. Σε αυτό το άρθρο θα ρίξουμε μια ματιά σε αυτά τα βήματα, εστιάζοντας στις βέλτιστες πρακτικές στην ανάπτυξη ιστοσελίδων.
© 2004 - 2025 Aegean Information Technologies