Το blog μας

Blog

Τι είναι η μελέτη σκοπιμότητας

Μια μελέτη σκοπιμότητας είναι μια ανάλυση που λαμβάνει υπόψη όλους τους σχετικούς παράγοντες ενός έργου - συμπεριλαμβανομένων οικονομικών, τεχνικών, νομικών και προγραμματιστικών παραγόντων - για να διαπιστώσει την πιθανότητα επιτυχούς ολοκλήρωσης του έργου.

Ψηφιακός μετασχηματισμός

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αλλάζοντας θεμελιωδώς τον τρόπο λειτουργίας και παροχής αξίας στους πελάτες.

Ένα άρθρο φωτία για τα παρατράγουδα του e-λιανικό

Με όλον αυτόν τον θόρυβο που έχει δημιουργηθεί με το e-λιανικό, αισθανθήκαμε την ανάγκη να ενημερώσουμε τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα ηλ. κατάστημα, για τις παγίδες που κρύβονται πίσω από πολλές διαφημιστικές καταχωρήσεις σχετικά με το πρόγραμμα.

7 στρατηγικές μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα το 2021

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν και παραμένει ένα από τα καλύτερα κανάλια για την προώθηση της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο. Περίπου 3,96 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν ήδη τα social media και αυτός ο τεράστιος αριθμός αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού.

Στρατηγικές εσόδων για καταστήματα λιανικής μέσω της COVID-19

Η COVID-19 έχει χαρακτηριστεί παγκόσμια πανδημία και έχει πρωτοφανή επίδραση στους ανθρώπους και στην οικονομία μας γενικότερα. Οι καιροί είναι αβέβαιοι και ενώ δεν έχουμε όλες τις απαντήσεις, κάνουμε ό, τι μπορούμε για να προσφέρουμε καθοδήγηση στους πελάτες και τις μικρές επιχειρήσεις μας.

Σελίδες προορισμού - το πιο αποτελεσματικό εργαλείο μετατροπών

Μια σελίδα προορισμού αναφέρεται σε μια σελίδα σε έναν ιστότοπο στον οποίο ο επισκέπτης κατευθύνεται μέσω ενός εξωτερικού συνδέσμου, συνήθως μίας διαφήμισης και περιέχει συγκεκριμένο περιεχόμενο και λειτουργικότητα για να επιτύχει το στόχο της.

Βελτιώνοντας τις διαφημίσεις μας στη Google

Σύμφωνα με μια μελέτη, το 40% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων δήλωσε ότι η καμπάνια των διαφημίσεών τους στη Google Ads δεν απέφερε κανέναν πιθανό πελάτη (lead). Ενώ ένα επιπλέον 33% των ιδιοκτητών επιχειρήσεων σημείωσε ότι αυτές οι καμπάνιες παρήγαγαν πολύ λίγους πιθανούς πελάτες.

Πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να έχει μια online παρουσία;

Στη ψηφιακή εποχή, το διαδίκτυο έχει μεταβάλει βαθιά τον τρόπο που δραστηριοποιούμαστε επιχειρηματικά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς προτιμούμε απλούς και βολικούς τρόπους να αγοράσουμε προϊόντα ή μια υπηρεσία.

Η διαδικασία κατασκεύης ιστοσελίδας

Δεδομένου ότι οι ιστοσελίδες στο διαδίκτυο είναι εκατομμύρια, συνηθίζουμε να τις θεωρούμε δεδομένες και συνήθως δεν λαμβάνουμε υπόψη τα βήματα που οδήγησαν στη δημιουργία ενός συγκεκριμένου ιστότοπου. Σε αυτό το άρθρο θα ρίξουμε μια ματιά σε αυτά τα βήματα, εστιάζοντας στις βέλτιστες πρακτικές στην ανάπτυξη ιστοσελίδων.