Πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να έχει μια online παρουσία

Πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να έχει μια online παρουσία;

By Admin / 06.02.19

Στην ψηφιακή εποχή, το διαδίκτυο έχει μεταβάλει βαθιά τον τρόπο που δραστηριοποιούμαστε επιχειρηματικά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς προτιμούμε απλούς και βολικούς τρόπους να αγοράσουμε προϊόντα ή μια υπηρεσία.

Σύμφωνα με μια μελέτη, περισσότερο από το 88% όλων των χρηστών του διαδικτύου αναζητούν προϊόντα, υπηρεσίες και ιστότοπους, χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης και ηλεκτρονικούς καταλόγους. Έτσι, εάν θέλετε να αναγνωριστείτε από αυτούς τους 88% πελάτες, πάρετε την επιχείρησή σας online σήμερα. Ας δούμε μερικούς λόγους για τους οποίους η επιχείρησή σας χρειάζεται παρουσία στο διαδίκτυο.

Μεγαλύτερη προβολή

Η παρουσία στο Web βοηθά την επιχείρησή σας να ξεπεράσει τα όρια και με μία καμπάνια μάρκετινγκ να σας παρουσιάσει οπουδήποτε στον κόσμο. Σας επιτρέπει να βρείτε νέες τάσεις και αγορές που αυξάνουν την έκθεσή σας και τα ποσοστά απόκτησης πελατών.

Μειωμένο κόστος

Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ είναι αρκετά πιο οικονομικό. Μια πραγματική στρατηγική με στοχοθετημένη καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ θα προσεγγίσει τους πελάτες με χαμηλότερο κόστος.

Αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, η μέτρηση της επιτυχίας της επιχείρησής σας είναι εύκολη. Αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο του αριθμού επισκεπτών, μετατροπών, λήψεων και πωλήσεων μπορούν να προβληθούν με ένα μόνο κλικ.

Ανάπτυξη του brand

Μια καλά οργανωμένη ιστοσελίδα με ποιοτικό περιεχόμενο που στοχεύει στις ανάγκες των πελατών, θα προσθέσει σημαντική αξία στην επωνυμία σας και θα δημιουργήσει πιθανούς πελάτες για την επιχείρησή σας.

Υψηλότερα έσοδα

Με μεγαλύτερη προβολή, λιγότερα έξοδα και περισσότερους πιθανούς πελάτες οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει τα μέγιστα οφέλη και να παράγει υψηλότερα έσοδα στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Πώς να βελτιώσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι βελτιστοποίησης της ηλεκτρονικής παρουσίας κάποιου. Είτε πρόκειται για ένα άτομο είτε για έναν oργανισμό, η δημιουργία μιας online παρουσίας απαιτεί:

Μια ιστοσελίδα που είναι προσβάσιμη και να λειτουργεί 24x7

Για να πείσετε έναν πελάτη, είναι επιτακτική ανάγκη ο ιστότοπός σας να είναι διαθέσιμος ανά πάσα στιγμή. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να παρακολουθείτε συνεχώς τον ιστότοπό σας για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα και τη λειτουργία του. Τα προϊόντα, το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες που διατίθενται στον ιστότοπο θα πρέπει να είναι προσβάσιμα από τους πελάτες οσο πιο απλά και αποτελεσματικά γίνεται.

Αξιοποίηση των Social Media

Οι ιστότοποι κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter κ.λπ., βοηθούν την επιχείρησή σας να γίνει viral με το χαμηλότερο κόστος. Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να θρέψετε την αλληλεπίδρασή σας με υπάρχοντες πελάτες αλλά και να αποκτήσετε νέους πελάτες. Κάθε εικόνα, βίντεο ή blog που μοιράζεστε θα αυξήσει την πιθανότητα μιας ενδεχόμενης μετατροπής. Επίσης, η προσθήκη κουμπιών κοινής χρήσης των μέσων μαζικής ενημέρωσης στον ιστότοπό σας, τα email κ.λπ. θα επιτρέψoυν την ταχύτερη κοινή χρήση του περιεχομένου σας. Επομένως, δημιουργήστε προφίλ σε όλες τις κορυφαίες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και ξεκινήστε τις δραστηριότητές σας. Βεβαιωθείτε ότι ενημερώνετε αρκετά συχνά τα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας, καθώς οι πελάτες αναζητούν πάντα φρέσκες, ζωντανές και μοναδικές αναρτήσεις.

Blogging

Το blogging στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας είναι ο καλύτερος δυνατός τρόπος για να διαφοροποιήσετε τον εαυτό σας από τους ανταγωνιστές. Κάνει μια τεράστια διαφορά στην αναζήτηση, στους πιθανούς πελάτες και τις πωλήσεις. Αυξάνει την επισκεψιμότητα από τις μηχανες αναζήτησης, την εμπιστοσύνη των πελατών και βοηθά στη μετατροπή της κίνησης σε πιθανούς πελάτες. Το blogging βοηθά στην παροχή πολύτιμου περιεχομένου στους πελάτες, δημοσιεύοντας αναφορές ή άρθρα σχετικά με την επιχείρησή σας.

Πώς να δημιουργήσετε έσοδα από τον ιστότοπό σας;

Για να δημιουργήσετε έσοδα από τον ιστότοπό σας, η δημιουργία της επισκεψιμότητας είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος. Όσο περισσότερη επισκεψιμότητα δημιουργείτε, τόσο πιο πιθανό είναι να πραγματοποιήσετε πωλήσεις. Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, υπάρχουν πολλοί τρόποι δημιουργίας επισκεψιμότητας. Ας δούμε τους πιο σημαντικούς:

Μάρκετινγκ για μηχανές αναζήτησης

Το 80% των πελατών πραγματοποιούν άφθονες έρευνες πριν προβούν σε σημαντική απόφαση αγοράς. Επομένως, για να φτάσει ο πελάτης στον ιστότοπό σας, η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησής σας είναι ζωτικής σημασίας. Οι πελάτες θα έρθουν στον ιστότοπό σας μέσω αυτών.

Βελτιστοποιώντας την ιστοσελίδα, με παράγοντες όπως Meta keywords, Meta Description, Meta Title, Alt στις εικόνες, προσθέτοντας λέξεις-κλειδιά, κοινωνικούς σελιδοδείκτες και στοχευμένο περιεχόμενο, θα τοποθετήσουν τον ιστότοπό σας στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης. Η πληρωμή ανά κλικ ή άλλες πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν επίσης να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες του διαδικτύου στον ιστότοπό σας.

Διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα

Οι πλατφόρμες των Social Media βοηθούν τις επιχειρήσεις να κερδίσουν περισσότερους πελάτες, επιτρέποντάς τους να τοποθετούν διαφημίσεις σε αυτές. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις Facebook βοηθούν τις εταιρείες να στοχεύσουν σε μια συγκεκριμένη ομάδα πελατών, καθορίζοντας τα δημογραφικά και γεωγραφικά χαρακτηριστικά κατά τη δημιουργία των διαφημιστικών καμπανιών. Το Twitter έχει επίσης διαφημίσεις, μέσω των οποίων οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν την έκτασή τους. Τα Twitter hashtags βοηθούν τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν στενή σχέση με τους πελάτες.

Προσβασιμότητα από κινητά

Σήμερα, οι περισσότεροι πελάτες έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από τις κινητές τους συσκευές. Σχεδιάστε έναν ιστότοπο συμβατό με όλες τις συσκευές και βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες έχουν την ίδια εμπειρία προβολής και λειτουργικότητας κατά την πρόσβαση τους μέσω άλλων συσκευών.

Email Marketing

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βοηθά να παραδώσει ένα μήνυμα στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πελάτη. Το email marketing είναι πολύ σημαντικό, καθώς δίνει μια αίσθηση ατομικής και προσωπικής επικοινωνίας με τον αποστολέα και τον παραλήπτη. Τα εργαλεία όπως το Mailchimp χρησιμοποιούνται ευρέως από τις επιχειρήσεις για να στέλνουν μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Έτσι, προετοιμάστε την επιχείρησή σας για το μέλλον με τις κατάλληλες στρατηγικές. Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, εφ 'όσον επενδύετε στρατηγικά, θα δείτε σημαντικά κέρδη.